pigg o glad :))

2011-04-27

Har precis ätit min frukost nu ungefär. Det vart lite sent att äta den. Men idag vaknade jag vid halv nio som jag brukar, Bella väcker mig alltid vid den tiden.
Sitter nu och funderar på vad jag ska göra av dagen. Anna, jag och mamma ska hitta på någonting tillsammans hade vi tänkt. Kommer inte på någonting som vi ska göra. Imorgon hade vi tänkt att åka till Linköping och shoppa lite. Det var ett bra tag sen känns det som, så det är väll på tiden nu då.

Men ska dra nu, hörs! :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0