S T U D I E D A G !

2011-04-12

Har studiedag idag, ledigt från skolan. Hela tanken med den här dagen var ju att jag skulle sitta och plugga inför provet imorgon, men jag gör det efter det här inlägget ist :) har inte orkar på hela dagen och jag har försökt att komma undan, haha.
Idag så sov jag ganska så länge. Inte precis något jag är stolt för, ville komma upp tidigt och springa. Men Anna var ju inte hemma och det är så tråkit själv. Har kollat på film och lekt med Bella lite idag annars. Släppte ut henne i lekhagen, hon gillar verkligen den. Har byggt om den lite och lagt in lite nya saker till henne.

Har letat lite efter 30 dagar nu med. Hittat flera styckna och jag ska nog börja med en nu idag? annars så sitter jag lite på facebook och har lite musik på. Men ska nog gå och plugga nu med Anna, jag kan ju slänga upp 30 dagars lista nu lite snabbt så får vi se om jag börjar i kväll eller i morgon.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0