sjuklingen kom fram igen :o

2011-04-01

Vart inte att blgga någonting igår. Men jag var upptagen hela dagen av mitt liv tror jag, och så hade jag inte en sån stor lust att blogga. Jag var i skolan på dagen, helt okej och det funkade. Mådde lite dålig och så, men det gick. När jag kom hem så började jag plocka fram hamsterburen och sakerna som jag hade till min förra hamster för ca 3 år sedan? Vill skaffa hamster igen som ni kanske har hörst eller läst, och jag har fått tillstånd av föreldrarna oxå.
På kvällen så åket jag och mamma in på tjejkvällen i Västervik en kort stund. Var ju lite sen ute med att hitta en kompis att gå med, men en mamma går väll lika bra? Vi fikade och kollade lite på stan. Tärffade och såg väldigt så många som man kände igen där inne, haha. Och så fick jag köpa en hamster med :D hihih, förstår ni hur glad jag är, jag har en hamster igen.

tihi, men jag skriver mera senare, för nu så ska jag äta min fruksot, lite sent men ändå. Jag är hemma ensamen med mamma. Jag vet inte om jag har sagt det men jag har gått och blivit sjuk nu igen. Eller, jag har ju inte bloggat något så jag har ju inte kunnat sagt det precis kom jag på nu ;) haha. Jag kände mig dålig i morse så jag fick stanna hemma. Jag känner mig lite bättre nu, eller lite sämre.  

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0