SOMMAREN ÄR SAKNAD!

2011-04-04

gud jag kan ju ingenting om luften och vattnet, jag kommer ju göra bort mig helt toltat på provet i morgon. Men jag kanske ska stanna hemma tänkte jag ;) haha, men jag är faktiskt inte så pigg. Ingenting har blivit bättre idag, isf sämre. Men ikväll så måste jag duscha, plugga igenom allt och sova tidigt. Har suttit och snackat lite med Anna och Lydia nu i någon timme eller timmar? haha. Vi har pratat om allt möjligt, inget viktigt iallfall. Men jag tänkte ta en fralla nu och ett glad o´boy, kolla igenom pluggandet, duscha, plugga igen och sova. Så planerar jag nog min kväll, nu är bara frågan om den blir så med ;)
 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0