Söndag :)

2011-04-03

Har precis ätit min lunch nu, lite sent men ändå. Idag så har jag och Anna fixat och dånat lite till Bella. Jag läste i min hamsterbok att hamstrar vill gäran ha en anna lekplats där man kan släppa ut dom så dom får springa av sig lite. Så jag och Anna har suttit inne på mitt rum nu hela dagen och byggt med dupplo ;) dupplo är som lego men mke större. Så vi har fått ihop en fin lekplats nu till Bella :) vi ska tästa den senare idag och så får vi se om hon gillar den.

Bilder från bygget och till resultatet ~
 

 
annars så tänkte jag och Anna gå ut en sväng nu, kameran hänger nog med. Det är ju världens finaste vårväder ute, det är ju så att man kan gå i t-shirt om man vill. Men det ska nog jag hoppa över. Jag har blivit mera sjuk, näsan är ju igång nu med.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0