vart inte att blogga så mke igår

2011-04-08

Det vart ju inte att blogga så mke igår som jag sa och tänkte. Men internett strula lite och så var den upptagen av robin mke. Men jag hittade inte på så mke ändå, tränade lite och pluggade. Det kommer ju blir en plugghelg den här helgen, jag måste nog gå och plugga nu t.o.m -.- kollade på talang 2011 på kvällen iallfall, tsm med Anna. Det var bra, roande. Jag vart verkligen imponerad av en kille på 16-års åldern som löste en såndär kub med fötterna så fort, och med händera på bara 15 sekunder? ;o ojoj, för mig tar det väll iallfall ett halvår! och det skämtar jag inte om, haha ;)



Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0