bilden från vintras

2011-08-02

Då är man själv i huset. Inte ens vovven är hemma. Han är i stan med mamma och träffar *******. Förresten, gårkväll då vi var i stan. Det var faktiskt kul. Chivas och ******* träffade varandra för första gången. Och de lekte och vi fyra människor umgicks. Tog en glass tillsammans och så med. Kom hem rätt så sent. Så jag bloggade inget mer, hade inte lust för det.

Tänkte om jag skulle baka en kladdkaka och ha det lite mysigt. Fast inte precis nu, är inte så jätte länge sen vå åt.

Kom på att det är tisdag idag. För det är det va? Men det betyder att jag ska köra med Dagens sötis. Får se vad jag hittar ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0