blixtar som lyser upp

2011-08-10
         
Jaa, åskan har varit igång här hemma hela morgonen. Så ni kan nog lista ut varför jag inte har bloggat någoting på hela dagen. Blir väl snart mat, förhoppnings vis. Är rätts så hungrig.

Just nu så sitter jag bara här för mig själv vid facebook och lyssnar lite på musik. Imorgon så kommer jag inte kunna blogga på hela dagen. Kanske så drar jag ett inlägg innan elva iallafall, om jag hinner med det. Ska åka bort över en heldag. Hinner inte att berätta just nu vad jag ska hitta på, eftersom jag fick en sak jag måste göra nu lite snabbt ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0