bort med dig från min blogg!

2011-08-06

Ni vet den där Golden-hunden som vi har varit hundvakt åt ett par gånger. Jag får längre inte visa bilder eller nämna dens namn här på bloggen. Så nu har jag suttit och raderar bort hundens namn från alla gammla inlägg. Så istället har jag skrivit *******. Det får vara dens namn så länge. Jag kan tyvärr inte berätta vad som pågår just nu och varför det här händer. Ni kan bara vara snälla och typ glömma den där hunden, haha. Men så fort det här har löst sig. Så berättar jag så fort som möjligt för er. Så länge, får ni gå nyfikna och fatta ingenting. Och om ni nämner hundes namn eller något liknade i en kommentar, så tar jag gensat bort den. Så ni vet.

Och ni kan lugna ner er lite. Det är inget allvarligt som pågår ;) Och jag får be om ursäkt för det här rörandet nu. Men det blir bättre snart igen. Och allt kommer bli som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anton

jaa det vart lite rörigt men vi fattar nog :P iallafall jag gör det :P

2011-08-06 @ 13:36:44



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0