Boys don't cryyyyy

2011-08-28

Hemkommen från Norrhult nu. Mamma och jag åkte ur för att träffa mormor och morfar lite. Och så kände ju mamma att hon var tvungen att berätta om sjukan och så. Men nu är jag hemma igen. Det har regnat här en stor del. Jag som trodde att det skulle bli soligt? Känner lite så här att jag sitter och pratar om vädret för er xd haha. Men har inget bättre för mig att skriva..

Ja, sitter och kollar lite på den här tönten. Funderar på vad han tänker med egentligen? xd visst så finns det folk som tycker att han är roligt. Men jag bara tycker att han har problem typ xd haha. Men jag kan ju få ut ett skratt om jag sitter tsm med någon och kollar på honom, men annars så nej. HAHA.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0