då är allt som vanligt igen...

2011-08-24

Om jag skulle göra ett inlägg till er. Kan ju börja med att berätta att jag försov mig i morse. Eller inte så mke. Jag kom väl upp klockan kvart-tjugo över sju. Så jag hade tjugo minuter på mig iallafall, innan bussen ko. Och så försökte jag hinna med att få med allt och så till skolan. Men det ordnade sig iallafall.
Har haft helt vanliga lektioner idag med. Börjat jobba med allt och så. Och om ni vill veta, så har jag redan fått läxor faktiskt. Både i svenska och i hemkunskap. Så ja, jag behöver ju inte vänta i det sista. Så jag ska sätta mig lite ikväll faktiskt.


Kommentarer
Postat av: anton

kan du inte visa en bild på rix fm tröjan. tror att du sa att di fick en va ? ;)

2011-08-24 @ 19:11:37



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0