en bild från när jag var en sjua ;)

2011-08-22

Jag tänkte blogga när jag hade kommit hem. Men Emmy tog min tid istället, hihih. Så jag hade ingen lust till att sätta mig och blogga efteråt. Men skoldagen som bara gick till 11, blev inte så farlig. Vart väl lite uttråkad kanske. Men det var mest bara för att jag var rastlös och hade mke energi i mig. Det kändes som gamla vanliga tider. Då jag står och väntar på bussen på morgonen och åker rakt in till min stökiga klass. Så allt är som vanligt igen, eller?..

Jag har också haft lite koll på Rix Fms hemsida. För att se om de har slängt upp bilderna på festivalen från Linköping i fredags. För att jag inte hade så jätte mke att bjuda på. Men de lägger aldrig upp bilderna. Nu ser jag att de har tom laggt upp bilder sedan de var i Göteborg, och det var igår. Det var ju efter Linköping. Tycker att det är väldigt slarviga nu för tiden.. Men får se om det händer något. Jag hajar tillisåfall.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0