en dag med otur i

2011-08-31

Vilken dag det har varit, och som inte är slut än ! Skoldagen har varit helt okej. Det är bara att jag fick lite panik, för jag har inte någon mobil längre. Jag skyller på mina kära vänner Emelie, Moa, Izza och Martin. Att det är dom som tog sönder mobilen. Så nu vet ni alla, jag kan inte nås genom mobilen !

Här hemma så tar jag just en paus för allt packning. Har inte nämnt det någongång innan nu. Men jag och min härliga klass ska åka bort imorgon. Inte så jätte långt härifrån, vi ska bara till Fårbo. Tror iallafall att det hette så. Ska bo där till fredagen. Så jag är tillbaka vid kvällen där igen. Så jag packar förfult nu. Måste vara väl förberedd. Ska också ta med mig kameran, så ni får antagligen så lite bilder från dagarna. Nu ska jag skriva lite till Emmy sedan ska jag fortsätta med att packa. Och passa på att städa mitt rum samtidigt med ;) haha.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0