en gammal bild från Norrhult

2011-08-15

Jag påbörjade med att måla mina nalgar svarta efter maten. När jag hade blivit klar med en hand, så kom mamma in och frågade om jag ville följa med till Norrhult. Och det vill jag alltid, så himlans mysigt där ute. Och jag frågade om vi kunde vänta lite så att jag hann klart med andra handen också. Men det gick ju inte, för då skulle det bli för sent eftersom att jag är så sölig. Så jag åkte dit med en hand målat.
Hemkommen nu och har målat klart mina fem andra naglar. Så det håller på torkar samtidigt som jag föröker blogga till er. Går ju inte så bäst precis. Ska snart hoppa i duschen. Att städa blev inte av idag. Hann inte med med det nu på kvällen.

Kommentarer
Postat av: mia

heej ville ba kika in o hoppas du haft en bra dag!

kolla gärna in min blogg o säg vad du tycker :)

btw, fin blogg du har :)

2011-08-15 @ 23:45:44
URL: http://barbiedrogen.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0