en lördag nu igen

2011-08-27

Vet inte precis vad jag kan skriva till er? Dagen har inte börjat så mke än. Igår så var vi inne i Lysningsbadet. Det var en såndär bilträff med massvis av gammla bilar. Jag låg mest i våran Impalabil och sov med musik i öronen. Jag var otroligt trött. Sedan när vi kom hem runt elva kanske, så tog jag bara ett glas o´boy och satte mig vid läxorna. Läste genom allting bara lite fort. Gick faktiskt och lade mig sedan. Bara för att det är helg igen så tänker jag iallafall hålla tiderna på sin plats lite. Men hon hade väl hunnit att bli halv ett.

Just nu så sitter jag här nästan ensamen hemma. Har lite musik på som jag sitter och sjunger med på.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0