Hej på dig

2011-08-01
Ännu en gång så har Anna kommit på den fina rubriken. Snäll syster man har som hjälper en i nödfall, hihih.

Är här hemma och leker lite med lilla Chivas. Har varit ute och gått med honom och så. Trivs verkligen med honom, han är verkligen en snäll vovve. Bara att jag har kommit på att jag inte tål honom. Eller jag tål honom helt utmärkt tills han hoppar upp till mig och slickar i ansiktet. För då får jag tydligen röda fläckar och det kliar som attans. Men jag känner inte näsan eller ögnen iallafall. Så på så vis så tål jag honom.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0