lite kul kul

2011-08-15

Fick nyss se att mina bilder på Ulrik Munther från festivalen i torsdags, kom med på en fanblogg om honom. Bloggen namn: Ulriksfanblogg.se :) Lite kul att se att mina bilder dög för att komma upp där. Så att jag inte bara är känd på min egen blogg. Utan att mina bilder kommer ut lite överallt. Men att kopiera min bilder är FÖRBJUDET utan tillstånd. Fråga snällt till mig. Och skriv varför du vill ha dom och till vad. Så får du kanske svar om att du får. Glöm inte i såfall att lämna din e-postadress. Som bara jag kan se. Tack så mke!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0