och det blev en smäll igen...

2011-08-21

Fick reda på för några sekunder sedan av min bror att en lastbil har vält vid E22 precis här jag bor. Robin hade sätt bliljuset från polisbilder och hade då sprungit upp och frågar en polis om vad som hade hänt. Och så berättade de att en lastbil hade vält då. Det är väldigt tråkigt med krockar och liknade på vägarna. Att folken inte kan ta det lite lugnt. Det har hänt väldigt mke har vid vägen där jag bor. Snart så kör de väl så fort att det flyger på vårt hus. Jag hoppas verkligen att det komemr lugna ner sig snart med trafiken. För deras egna bästa !

Det kommer säker stå någon om det här imorgon i Västerviks tidningen. Så om ni vill får reda på saker så läs där då.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0