please, remember me

2011-08-10

Tänkte ta ett litet kvällsinlägg nu. Funderar på om jag ska gå tills säng snart. Ska somsagt upp tidigt imorgon. Vid sju kanske, för att hinna ta en lång och varm dusch innan dagen börjar. Och som jag sa förut, tror att dagen kommer bli jätte rolig och lyckad. Åker ju med några roliga personer.

Vet inte redigt vad jag mer kan skriva. Känner av lite att min blogg är urtrist just nu. Men så är det när jag är en männsika som bara njuter hemma av friheten. Snart så börjar skolan igen. Om tolv dagar, eller kanske elva.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0