sitter här och äter min choklad

2011-08-22

Jag åkte in till stan till mamma på sjukhuset idag igen. Jag och mamma tänkte åka in till henne efter skolan. Men jag kände att jag bara ville hem då. Men hon har det bra som vanligt. Hon mår bra och allt. Hon ska sova där över natten, så hon kanske kommer hem imorgon eftermiddag någongång. Får se vad läkaren säger till oss :)

En anna sak som jag har gjort ikväll, är att jag har suttit och tecknat väldigt mke. Har påbörjat med en ny teckning, eller på ett sett så har jag gjort det. Det är inget som jag orkar visa upp nu. Jag orkar verkligen inte gå ändå till mitt rum, leta efter kameran, ta kort, ta ut minneskortet, gå till datan och ladda upp det. Jag är nog för lat för det, hihih :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0