sköna planer

2011-08-30

Sitter här i mina varma kläder och sockor i det regniga vädret. Det här är vad jag kallar för typiskt höstväder. Inte alls kul, det är liksom höst nu. Och snart är det vinter också, bara fyra månader kvar. Känns verkligen som en kort tid när man säger det då. Jaja, jag och mina tankar ;)

Hemkommen från skolan nu. Ska ta en macka att smaska på lite. Känner en aning hunger i min mage. Ska antagligen bädda ner mig i soffan med täcke en stund.Och kolla lite på tv:n.  Och sedan ska jag ligga med lite musik och bara läsa i min säng resten av kvällen ;d haha.

två bilder från skolan ~

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0