sov så gott med er

2011-08-25

Vart inget bloggande idag ungefär. Tänkte dra mig till sängs nu alldeles strax. Men jag ville också vara snäll mot er och dra ett kort inlägg. Skolan var helt okej idag. Har haft överenergi men lektionerna har bara gått bra. Har fyra läxor tills nästa vecka. Så det blir då en plugghelg för mig. Trodde inte att jag skulle få det förren långt in i framtiden. Men tydligen så vart det den första helgen istället. Men jag klarar nog av allt får jag hoppas. Har prov i historia på torsdag också, jätte kul.
Drog hem till Izabelle sedan efter. Vi har haft det jätte roligt under hela dagen. Som vi oftas har. En helt fantastikst dag. Måste helt klart görast om med då mke skratt.

Nu sitter jag här hemma. Har tagit en macka som lite kvällsmat. Har lite kontakt med Emmy och Izza nu. Men ska välla säga hejdå snart, ska sitta uppe lite till. Man måste ju passa tider nu när det är skola. När man ska upp skapligt på morgonen där på. Usch !

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0