spider man

2011-08-02

Det var jätte skönt med en dusch, och ett halft bad. Hihih, jag kände mig lite badsugen. Så jag tog ett snappt dopp. Efter det så hade pappa gjort baguetter till mig. Så jag satt i soffan i tv-rummet och smaskade på det och ett glas o´boy.

Just nu så kollar jag på film som går på tv tsm med Anna. Spider-Man är det som är på skärmen. Spännande, för den filmen har jag inte sett många gånger.

Ska väll gå och lägga mig snart. Eller får se när filmen är slut. Anna gjorde pockorn, så om man skulle smaka lite? ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0