två mobilbilder från dagen

2011-08-26

Kom hem för en kort stund sedan. Skönt att jag får vara ledig lite nu. Första veckan i skolan har redan gått. Ändå så har man mke arbete att jobba med. Men det har iallafall varit roligt att börja jobbat med sin klass igen. Och fått lite nya vänner för den delen.

Nu kanske jag ska ta lite och äta, kanske inte är så jätte hungrig. Men jag måste nog fylla på magen lite. Har bara left på 3 godisbitar idag. Det var ett gratis smakprov på en ny sorts kola på Ica. Så jag öste ner i mina två stora fickor. Fick väll ner runt 30 styckna iallafall. Så har lite på att mumsa i mig i kväll. Hoppas att det finns någon bra på tv också som man kan glo på med :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0