när man har kul, så går tiden fort

2011-08-14

Då så har Izabelle åkt hem nu då. Så vad ska man hitta på nu? Måste duscha snart iallafall, mitt hår är vädligt skitigt just nu. Just de, jag måste lägga upp bilderna från Rix Fm för er också. Har ju inte haft tid för det. Det har iallafall varit en superhelg tsm med Izza. Det här gått så himlans fort. Känns ju inte allt länge sen det var torsdag och Ulrik Munther höll mig i handen!

Izza fick blogga lite igår åt mig. Satt och gjorde annat jag. Hela dagen igår var typ bara skratt. Vi hade så himlans kul. Kommer lite mer bilder nu från hela helgen.









Nejj, nu får det räcka. Somsagt så fick nu ju lite bilder igår med från Izza. Tänkte att jag snart ska gå här ifrån. Har suttit ett tag här nu och börjar tröttna på´t. Men ikväll så kommer det bilder sedan torsdags. Och det lovar jag, bara för att jag har varit så dålig på att blogga i helgen för er :))

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0