Rix Fm festival 2011 Linköping

2011-08-20

Tänkte att det kanske var dax nu och berätta lite om gårdagen. Har inga bilder till er, förutom er som är Ulrik Munther fans. Det regnade hela kvällen då uppträdandet var. Så jag ville inte riskera att försökta min kamera. Så jag gömde den under min jacka. Men jag fotade på Ulrik när han uppträdde vid lilla scenen på dagen. För då regnade det inte.
Men dagen började ju med att stiga upp tidigt. Men ja, då bloggade jag ju till er så jag behöver inte berätta så mke om det. När vi kom fram så gick vi runt lite och kollade läget lite. Kollade hur det såg ut och så. Vi hade också ursikt om någon kändis skulle komma fram, haha. Strax innan två så var det en tävling vid lilla scenen då man kunde vinna en Jag <3 Rix Fm festival - tröjor. Och jag, Izza och Magda vann en varsin. Blev delvis bästa vän med han som stog på scenen och körde med ljud och så, haha. Vi stog och pratade om Ulrik Munther tsm. Men sen när grabben kom in på scen så körde han Boys don't cry. Jag, Izza och Magda stog längs fram :) Om ni vill se uppträdandet på video då är det bara att klicka HÄR. Sedan så gick vi upp till Ulrik och då signerade han min tröja. Stog även och pratade lite smått med honom.
Vi åkte till Ikea hållet efteråt. Där vi åt mat och gick lite smått i affärer. Åkte tillbaka till Rix Fm då vi ställde oss vid den stora scenen och väntade tills det skulle börja. Fick extremt bra platser där med, stog vid räckerna/staketen. Skulle bli frymt bra bilder från min vinkel, men som somsagt så ville jag inte riskera att förstöda kameran.
Hemvägen hem var mysig. Vi bäddade ner oss i filtar och täcken, drog på Ulriks låtar på högsta volym, mumsade på bullar, kex och saft och kollade på bilder/videos från dagen. Här kommer några bilder iallafall. Hoppas de duger för er :) 





Fick två bilder på Ulrik då han ler in mot kameran. En när jag bad honom, och den andra när jag och Izza stog neranför scenen och han helt plösligt vinkade till oss och log :) Men det förstås, om ni vill se lite bilder från Rix Fm, så kan ni trycka HÄR! Då kommer ni till förra veckans då de var i Kalmar. Men sen kommer det ju upp bilder på Rix Fms sida. Fast det har inte kommit upp någon än som jag ser, men jag kan säga till om någon är intersserar :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

ULRIK MUNTHER!!!! <333 vi tröttnar aldrig på honom!!! :') grymt FINA bilder också!! <333

2011-08-21 @ 01:06:42



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0