jag ägde på rullstolsrally

2011-08-21

Kom hem från sjukhuset för några få minuter sedan. Mamma har det bra och hon kommer nog hem imorgon som det ser ut. Jag tänkte också åka och hälsa på henne efter min skoldag är slut imorgon. Vi går ju bara till elva så. Får se om det blir så.
Jag hade lite rullstolsrally i sjukhuset också. Grym kul det var. Filmade in också, haha. Har inte kollat på videon så jag vet inte hur den blev. Men jag ska nog göra det senare ikväll. Ska också måla naglarna. Det är ett måste. För jag hatar att vara utan, och delvis så går bara mina naglar av när det inte finns någon nagellack på.
Jag funderar på att ta duschningen imorgonbitti. För jag inser att det nog är det ändå sättet att jag ska lyckas att komma upp ur sängen. För jag älskar morgonduschar grymt mke. Och så kommer jag vara den ända imorgon som är uppe i vårat hus. Så det blir ju att försöka få upp mig själv. Jag får nog prata med pappa så att han fixar vatten till mig tills imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt din mamma egentligen? för du verkar ju glad ändå åker lixsom rullstoltrally på sjukhuset när det självaste är DIN mamma som ligger där

2011-08-22 @ 15:22:41



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0