var väll dax nu

2011-08-17

Jag vet att jag inte har bloggat någonting idag. Men det har verkligen inte lockat mig. Fast nu så sitter jag här, och har gjort ett bra tag. Så jag tänkte att jag kunde slänga upp något till er.
Jag undrar om hösten här kommit nu. Har regnat här hela dagen. Och åskat som det aldrig har gjort förr. Vissligen så höll det inte på så mke, men jag trodde en stund att åskmolnet var innanför taket. Så högt lät det.

Sitter nu vid facebook och skriver med lite glada personer. Som Izza, sitter och planerar lite inför fredag. Ni som missade det inlägger som jag skrev det i, så ska jag åke till Linköping på fredag med Izabelle. Vi ska på Rix FM festival tsm. Ska bli jätte skoj, ser verkligen framimot det!

Izabelle Adolfsson!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0