you are in my heart

2011-08-21

Jag, Anna, mamma och pappa drog in till stan strax efter då jag hade bloggat. Vännen i Ankarsrum hörde inte av sig till oss när vi hade försökt få tag på henne. Så vi bestämde att åka in till stan och fika tsm istället. Men när vi var framme så mådde inte mamma bra igen. Så vi fick köra henne till sjukhuset. Så hon ligger där inne igen, ska antagligen sova över där också. Läskigt att sova över på ett sjukhus egentligen. Och rummen är inte alls hemtrevliga. Ena väggen hade blommiga tapeter, den andra randigt och den tredje var enfärgad. Gardinerna vad fyrkander på, och alla andra saker var bara vita. Bra smak de har. Men jag tror att det kommer gå bra för mamma igen.

två bilder från idag ~


Pappa, jag och Anna åkte till kvantum efter vi hade varit en stund hos mamma. Vi tog en fika och handlade. Och nu så står pappa och lagar mat. Blir nog att dra in till stan ikväll igen till mamma. Annars så ska jag måla nalgarna också och teckna lite hade jag tänkt :) ville bli klipp ikväll, men det går ju inte när mamma inte är i hemmet. Så håret får se ut så här ett tag till, jippie. 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0