5 timmar till det nya året

2011-12-31

Oherregud, snart är det ju 2012. Jag kom på det nu. Eller jag har vetat om det hela året? men nu fick jag känslan med mig också. Vart lite pirrig nu med. Vad är nyår att vara nervös över?

Ska iallafall hoppa in i duschen nu. Och fixa mig tills kvällen. Blir att åka in till stan dåva. Jag hade viljat att träffa lite mer gött fölk, kanske några gamla vänner. Men mitt sällskap funkar nu med.

Det står inget mer på fb än "Gott nytt år", överallt. På alla bloggar också. Är de inte lite förtidiga. Tycker jag iallafall ;) haha. Men gott nytt år på er!
 


Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Sv: Jag har också några smålöften som att, fokusera på skolan, äta mindre godis osv. :)



Hoppas du klarar dina löften. ♥

2011-12-31 @ 20:39:21
URL: http://www.emlas.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0