6. Detta finns i min väska

2011-12-06

Öhm ja, jag har en del olika väskor. Jag har ju min gympaväska, som jag har till skolan när det är nödvändigast. Alltså när jag har gympa? Och den är tom för det mesta. Sedan har jag en till "skolväska", men använder sällan. Det är bara om jag ska ta hem massvis med plugg som inte har hänt på ett bra tag nu :)

Sedan har jag ju min "handväska" då typ. Den som jag har med på stan och så. Där är det alltid fullt med saker. Massa onödiga saker också. Och då menar jag verkligen massa onödiga saker, haha. Här är typ lite av det jag har i't: sockerbitar, pengar, solbrillor, kalender, näsdukar, bandage, smink, headset, plånbok, penna o sudd, nycklar, tuggummi, badmössa, öronproppar, kortlek, någon liten bibel, hårsnodd/klämmor, plåster, kam, strumpor, gamla godispapper och andra pappersbitar, någon liten påse med ett kort i and so.


Bara ett snabbfotografi av innehållet i min väska. Taget med mobilkameran, så inte den bästa bilder precis ~


Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; helt okej! själv då?(:

2011-12-06 @ 22:29:50
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: S

roligt :)

sv: längtar sjukt mycket :D

allt bra? :)

kram!

2011-12-07 @ 10:27:12
URL: http://lifeaddict.webblogg.se/
Postat av: bbecka

sv: ska till stallet. händer det något roligt för dig då?:)

2011-12-07 @ 15:24:02
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0