är det vintersnuvan man tro?

2011-12-02

Har egentligen inget vettigt att skriva till er. Men jag känner bara suget till att blogga lite. Vi börjar dra in oss mot fredagskvällen. Mycket härligt! Blir att kolla på Idol ikväll skulle jag tro, och mysa lite med familj. Blir också läsa genom läxor och så.

Jag känner av lite i min hals, huvud och mage . Fast bara puttelite som tur. Att jag mår illa och får ont i huvudet och halsen. Säg bara inte att jag börjar bli sjuk. Perfekt time till helgen också. Och jag vill verkligen inte vara hemma från skolan, icke. På måndag så ska jag gå till skolan! Det har jag bestämt :) så nej, ingen snuva här inte. Men jag mår ju bra än sålänge. Men bara att det inte blir värre.


a old picture on me ~


Kommentarer
Postat av: josefin

Hoppas du får en bra kväll :)

2011-12-02 @ 18:29:29
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: Paulina ♥

men allt bra idag? :)

2011-12-02 @ 18:34:28
URL: http://paulliiinn.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0