dagen före Julafton

2011-12-23

bild i repris från 2010 ~

All snö är borta. Den var här i veckan, men dagen innan julafton smälte den bort. Så typsikt alltså. Jag och Anna satt och samtalade lite med varandra förut idag. Vi tänkte och trodde, att om det snålar med snö i vinter - så kanske det kommer mer åt sommaren? Som ni kanske minns kom det faktistk snö i våras, i maj. Tänk om det blir så igen? att snön kommer på våren och sommaren? och tänkt om i framtiden, att snön har bytt årstid och det börjar snöa till sin födelsedag istället då det ska vara sol? usch, hemska tankar. Jag vill ha sommar på mig födelsedag och massa snö på julafton. Punk och slut för min del :)

Påtal om övrigt, så blir det inte att visa upp några bilder på granen ikväll. Och blir förmodligen inte i helgen heller. Kommer inte bli så mke bloggande överhuvudtaget som jag berättade förut. Men under kvällens gång så har vi bara myst med varandra, familjen och jag. Fikat julfika framför tv:n och klätt granen tillsammans.
Julafton är om 12 minuter. Så jag kan väl önska er alla redan nu en riktig god jul :D  

Kommentarer
Postat av: bbecka

God jul!

Hoppas du får en underbar julafton!!:)

2011-12-24 @ 10:31:22
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0