dålig uppdatering

2011-12-08

Har visst inte varit så aktiv här ikväll. Förlåt för det. Får bli lite bättre imorgon. Men jag har faktiskt inte gjort något speciellt ikväll. Läst genom läxor lite och duschat. Har bara varit hemma och chillat galet.

Imorgon är det fredag igen. Tycker att veckorna bara rinner iväg. Imorgon så sätts mina betyg också, ojoj. Och så blir det att ha som ett muntligt förhör på engelskan, och sedan religionsprovet som jag har tjatat ut helt. Blir nog bra.

Men nu ska jag gå och göra det sista av kvällen. Tror inte att det blir något mer inlägg, så godnatt :)


någon random bild från en mattelektion, Zeijlon ~


Kommentarer
Postat av: bbecka

simträna på morgonen och sen träffa lite kompisar! :)

2011-12-08 @ 23:40:26
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: S

trevligt! :)

sv: japp, ska sova över hos min kompis men en hel del andra imorrn (idag alltså) och lördag blir nog bio med mina tjejer! :) du? :D

kram!

2011-12-09 @ 00:51:23
URL: http://lifeaddict.webblogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0