filmtokig

2011-12-05

Och jag har kollat på ännu mer film. Jag blir visst helt tokig i film, filmtokig. Men nu ska jag iallafall inte se på några mer filmer för kvällen. För jag ser att klockan är redan halv åtta. Ska gå och lägga mig skapligt ikväll faktiskt. Så att jag blir på bättre humör för morgondagens skoldag.

Just nu är jag social med Anton och Malle på fb. Måste faktiskt vara ärlig med att jag har saknat de två töntarna. Eller nae, hihi. Men njut av kvällen. Nu ska jag skriva lite till Emmy och sedan gå genom några bloggar :) ses.

Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: krya på dig. det är bara bra med mig! :)

gjort idag då?

2011-12-05 @ 20:13:04
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0