första morgoninlägget på länge

2011-12-12

Idag är jag uppe skapligt så jag hinner tom med med ett morgoninlägg. Har precis fixat ordning mig och snart blir det att springa upp till bussen. Tillbaka till skolbänken efter helgen. Hur har er helg varit? :)

Imorse så sprang jag ut med bara trosor och tröja på mig. Och jag ställde mig och skrek, hoppade, vinkade osv. Och det var för att mamma skulle åka och jobba. Jag hörde henne när jag log och sov att hon tog på sig och låste för att sedan åka. Och jag bara for upp, och anledning till allt det var för att jag ville få tag på min påfyllning. Hahah, mina gratis sms har tagit slut igen. Men hon hade ju sjävlklart inge påfyllning...

Men nu blir det att återvända till skolan. Hörs när jag kommer hem igen! :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0