hemkommen igen

2011-12-10

Och jag är hemma. Fy vad det blåser ute, världens storm. Men ändå så är det skönt ute eftersom det är plusgrader. Och jag är ju inte så frusen av mig.
Men lite bilder från Hjorted får ni senare ikväll. För kameran behöver laddas and so, och då går det inte att ladda över bilder hit samtidigt. Så ni får vänta lite.

Just nu så är jag sugen på att ta något och äta. Men jag är inte ett dugg hungrig. Så jag väntar tills maten, haha. Viktig information. Men jag måste nog ta och städa Bellas bur idag, och även ta i tag med mitt egna rum. Och jag ska nog börja redan nu, så vi hörsss!


Kommentarer
Postat av: Julia

-så sant hihi:)

2011-12-10 @ 15:25:22
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tyckte att Amanda var bättre än Robin :)

2011-12-10 @ 17:54:37
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0