jag säger godnatt med det här

2011-12-22


KÄRLEK

hur går det med kärleken? både upp och ner
är någon kär i dig nu? i think so maybe
är du kär i någon nu?  gillar kanske?
vem är sötast just nu? många
har du berättat för någon person att du inte har känslor för den fast du vet att den har det för dig?: typ ja
tror du ens på kärlek? jodå


HAT

vem/vilka hatar du verkligen? nämner inget här
varför hatar du dom? har mina speciella anledningar
hatar någon dig? ingenting som jag vet

DIN KLASS

vad tycker du om din klass? typ bäst
vem/vilka har finast kläder? Linnea or Moa
vem tror dig vara mest perfekt? ingenaning
vem har fulast skor? någon av de där tre typerna
vill du byta klass? nejdå

vem litar du mest på i din klass? Emelie tror jag
är någon utanför? beror hur man ser på't

SOCIALT/VÄNNER

har du många vänner? jodå
vem har du alltid roligt med? väldigt många
vem litar du MEST på? Emmy och Anna
vilka är de du berättar först för när de hänt något? Emmy och Anna
vem känner dig bäst? jag har faktiskt ingenaning?
brukar du bråka med dina vänner? nejdå

välj två vänner som..
du litar på: vädligt många
får dig glad: det är inte så svårt att göra mig glad
du skrattar ofta med: säg någon som jag inte har skrattar tsm med?
är saknad: Emelie, Vendela
du vill träffa: många
du känt länge: Moa


PERSONLIGT
fullständigt namn: Linnea Zeijlon...
kön: tjej 
ålder: fjortis
längd: 167 kanske
födelsedag: 11 junibarn
hårfärg: fult gulblond
ögonfärg: görngula
boende: hemma
skostorlek: 38
vänner: många
humör: lite trötter

FAMILJ
Mamma: Susanne
Pappa: Jörgen
Syskon: Robin och Anna
Husdjur: kaninen Toffsa och hamstern Bella

KÄNSLOR
har du gråtit för att du varit arg? jodå
har du varit kär i någon du inte haft chans till? har jag nog
när grät du senast? länge sedan nu
är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? nae, eller va?
menar du det du säger? öhm ah

DITT ELLER DATT
pengar eller kärlek? kärlek
singel eller
förhållande? beror på, förhållande
sola eller bada? bada
mobil eller dator? datan
gröna Lund eller Liseberg? Liseberg
mc Donalds eller Burger King? inget helst
dans eller sång?: båda,
fotboll eller innebandy?: fotboll
flyga eller åka båt?: båt tror jag

ÄRLIGHET
lovar du att vara ärlig?: visst
har du varit kär i din bästa kompis?: njae
har du ljugit? ao
har du fuskat på ett prov? ah
har du rökt utan att dina föräldrar vet? faktiskt inte
har du en hemlighet som bara du vet? jao


RESOR
har du varit utomlands?: typ
i vilka länder har du varit?: Danmark
har du åkt flygplan?: nej
tåg?: jao
båt?: jao
buss?: jao
har du bott utomlands?: nä
vart isåfall?: -
kan du något annat språk?: engelska, sedan förstår jag danska och norska också


RIK ELLER FATTIG
hur mycket får du i månadspeng?: på kortet får jag 200 tror jag? annars så får jag när jag behöver det

har du..
eget rum? yes
egen TV?: ah
DVD?: ah
dator?: njae
mobil?: ao
kontokort?: aoo
över 2000 kr?: yes
pool?: nä
studsmatta?: hade
cross/moppe?: typ
pingis/biljardbord?: nä
jacuzzi?: nä
bastu?: typ
villa?: aa
märkeskläder?: njaoo
smink/smycken för över 5000 kr?: nae

DAGENS
kläder?: tajts, linne, tjockärmad och underkläder
smink?: foundation
smycken?: nyckelarmband till skåpet
humör?: trött,
gjort?: sista dagen i skolan
göra?: läsa och sedan sova


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0