kock för kvällen

2011-11-16

Nu har man stått i köket tsm med syster och lagat till maten. Det var tydligen vi två som skulle stå för det ikväll, det blir tacos. Perfekt middag till en fredagskväll :)
Och jag o Anna har nog kommit på att vi är de söligaste kockarna som finns. Det tar en kvart för oss att skära en tomat. En en kvart för skära gurkan osv. Hahah, vi vet iallafall vad vi inte ska bli när vi blir stora.
Nu sitter vi i väntan på Robin broder. Att han ska komma hem så att vi kan sätta oss runt matbordet. Hoppas han kommer snarast, för jag är grymt hungrig. 

 

Kommentarer
Postat av: frida

sv: jaha okej, nice !:)

2011-12-16 @ 19:39:42
URL: http://smiiileeeee.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0