kort information

2011-12-06

Försökt att pluggat på religionen lite. Eftersom jag missade provet igår, så får jag göra det på torsdag eller fredag. Så jag försöker plugga på nu lite. Vilken som inte går någon vidare.

Men nu ska jag iallafall ta en paus av pluggandet och duscha lite. Behöver bli ren igen ;) hah. Vi hör senare ikväll gött fölk!

Förresten, till er som har era bloggar på blogg.se - har erat också ändras lite granna. På designen och så. Att allt text har blivit ljustgrått och att det är annorlunda knappar på "förhandsgranska", "spara & publicera" osv. Eller är det bara min?

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; inget speciellt! själv? :D

2011-12-06 @ 21:59:51
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0