lördagsmorgon för de flesta

2011-12-03

Vadå Moa åkte åt igår? Hon har ju alltid haft svenska folket vid hennes sida, så vad hände igår? Jag som hade hoppats på att Moa och Amanda skulle till final. Men nej, det tyckte visst inte ni.

Godmorgon på er :) Då var vi inne på en lördag. Jag kände mig ju lite sjuk igår. Men det gör jag inte så mke idag längre. Eller jag känner lite illamående kvar inom mig. Jag hoppas verkligen på att jag inte blir sjuk.
Idag, vad händer idag? Mamma och Marie pratar om att åka någonstans och hitta på något. Jag vet inte om jag har lust att hänka faktiskt. Får se först vart de hade tänkt sig att åka.
Annars så måste jag börja plugga på religionen. Två dagar på mig nu, och jag kan fortfarande ingenting. För jag läste ju inte på något igår, hihi. 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0