Lucia dagen

2011-12-13

Och jag är hemma från dagens skoldag. Den har varit rätt så chill. Kom dit, och gjorde typ ingenting. Drog sedan för att glo på skolans Lucia och fikade efter det. Sedan hade vi bara två lektioner efter det. Vi glodde på film på den sista så ah. Sjukt skön dag det har varit i skolan. Och jag har varit mera mig själv igen och det börjar rulla framåt.

Nu ikväll så blir det nog bak här hemma. Vi bakade en hel del igår. Knäck och så, lite julgodis. Anledningen till att vi börjar så sent med vårt bak är för att föräldrarna jobbar så pass mycket och vi barn har skolan. Men nu blir det att sätta igång igen :)

Hoppas ni har haft och får en bra Lucia dag allesammans :)


Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; en hel del faktiskt. Fast mest pengar, så jag kan köpa mina saker själv. Det tycker jag är det bästa! Själv? :D

2011-12-13 @ 16:17:50
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0