måndags eftermiddag

2011-12-19

Och jag har kommit hem från den sista måndagskoldagen för det här året. Helt otroligt att det här är sista veckan. Och att det är julafton på lördag redan. Känner att allt det här blir rätts så tjatigt på mig blogg för tillfälligt ;d hah.

Just nu sitter jag iallafall och äter russin. Jag har ingenaning om varför egentligen. Russin är bara så himlans gott samtidigt då det är jätte äckligt. Är även lite social med Emmy och Malle, alltid lika trevligt. Väntar även på att middagen ska blir klar. Det tar så långt tid och jag är väldig hungrig, ååh!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0