så går det när man känner Zeijlon

2011-12-30

Förut idag när pappa var inne och hämtade mamma från jobbet, en bilen är trasig. Så kom jag och Anna på en helgalen ide`. Förut idag var vi ju somsagt i stan och köpte skor. Och så fick man gratis tekoppar på köpet, så vi tog en som stog "farmor" på och en "mamma". Så jag och Anna skulle slå in den till mamma medans pappa hämtade henne. Och när vi slår in paket, så kan ju var som helts hända. Vi är ju Zeijlonbarn så inte underligt. Så vi gjorte först ett vanligt paket. Men papper och snöre runt + en såndär liten klisterlapp som man skriver på. Men senda ville vi skoja till det. Vi hittade massa klistermärken med kycklingar på, som vi satt över hela paketet. och så snurrade vi in det med tejp, och ännu ett lager med inslagningspapper och ännu mer tejp. Snacka om vilken chock mamsen fick när hon skulle öppna det. Det gick knappt, så mke tejp hade vi tagit på. Men så är det när man ha två döttrar som oss :D

först såg det ut såhär, när vi bara var lite oseriösta med kycklingklistermärkena ~


och andra sekunden ser man inte snörerna eller något längre, utan bara julpapper och tejp ~




Kommentarer
Postat av: felicia

okej skönt :)

2011-12-30 @ 19:03:38
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Emilia ♥

Önskar dig gott nytt år! :)

2011-12-30 @ 22:48:34
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Emilia ♥

Är allt bra? :) ♥

2011-12-30 @ 23:08:59
URL: http://www.emlas.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0