sista inlägget

2011-12-15

Och jag är utkommen från duschen. Fy vad härligt det var. Brände nästan sönder skallen av mig så hett jag hade det. Innan jag stack och duschade så låg jag några 30 minuter eller nått i tv-soffan med resten av familjen och kollade på "Tomten är far till alla barnen". Och då kom Shelby som också ville mysa. Så hon la sig på mig och gosade ner sig. Somnade och snarkade. Härligt med lugn och ro.

Just nu sitter jag iallafall med ett glas i handel med god oboy i. Ska även föna håret nu och sedan vandra vidare till sängen. Men jag vet inte riktigt om jag vågar att föna det. För hela huset är nersläkt, så jag undrar om alla sover? Jag kör nog en liten snabbis ändå. Men godnatt på er, så hörs vi som vanligt imorgon :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0