sjuklingen

2011-12-05


Och jag är vid liv igen! Fast har fortfarande ont i halsen, den är nog värst nu skulle jag tro. Och så har jag en liten känsla av illamående och yr.
Gick upp i morse för att fixa mig till skolan. För jag skulle verkligen till skolan, det hade jag bestämt mig för. Men när jag försökte äta frukost och så, då vände jag mig till sängen igen. Fy vilken äcklig känsla jag fick.
Så jag fick gå och lägga mig igen och sova. Hoppa över skoldagen och nu är jag nyvaken igen. Och så är jag själv hemma. Det gillar jag när jag är sjuk faktiskt.

Men jag tänkte gå och försöka äta frukost igen. Utan att spy upp det igen. Sedan blir det väl bara att ligga i soffan hela dagen och dra sig. Sova och glo på film o försöka bli frisk tills imorgon. Så vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

ALLA MÅSTE VETA!!

" Sluta tyck synd om den " mobbade " ( Jonah Mowry ) här kommer sanningen! hahaha --> http://www.nattstad.se/babiiee01 "

2011-12-05 @ 11:49:46
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0