ska snart somna in i drömmarnas värld

2011-12-27

Nu ska jag stänga av datan, vandra till badrummet, tvätta ansiktet och fixa mig till natten, bädda ner mig i sängen, och antagligen glo på film eller läsa. Kom på nu att vi har ju en liten miniläxa över lovet. Att läsa ut en bok, har jag nämt det? tror faktiskt att jag har gjort det redan. Men det är nog bäst att jag fortsätter med att läsa då. Är supertrött också. Jag förstår inte varför? jag brukar jämnt var sjukt pigg om kvällarna. 
Imorgon blir det iallafall att dra in till staden Västervik igen. Och den här gången till mormor och morfar med hela släkten. Kan berätta mer imorgon. 

Så då kan jag väl passa på att säga godnatt gött fölk! ♥

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0