slapparen

2011-12-01

Ni får ursäkta att jag har varit usel på att blogga idag. Men har varken haft lust eller tid. Har gjort massa annat. Som nu, nu sitter vi allesammans och kollar genom massa gamla bilder sedan vi barn var små. Och vi kommer på massa härliga minnen som vi hade tillsammans. Hahah, och jag märker nu att jag kanske inte var en sådan lätt unge att ta hand om? (a

Måste egentligen börjar plugga lite på religionen. Har prov på't på måndag. Och sedan kom jag på att jag har engelskaförhör imorgon med. Och självklart glömde jag böckerna i skolan. Men mammi har sina stunder då hon är smart och påminde mig om att jag faktiskt skrev upp dom på ett papper här hemma. Nu måste jag bara hitta den dära orken igen, som aldrig kommer fram när det gäller att plugga.

Vi hörs härliga läsare! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: inte så mycket själv? :)

2011-12-01 @ 21:51:29
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0