söndagens kväll

2011-12-18

Skulle precis gå och duscha nu. Men så hör jag att Robin går och gör det. Så jag får väl vänta ännu längre då. Sitter just nu och är social med Malle tönten. Men om jag ska gå och glo på Beck istället. Det börjar bli väldigt långtråkigt att sitta här nu.

Imorgon blir det att åka tillbaka till skolan. Och gå den sista veckan innan i skolan till jullovet. Helt otroligt att vi redan är påväg in i den andra terminen i åttan. Fy vad tiden går fort. Är också väldigt nervös för mina betyg, jag vet redan nu att de är usla. Stackars mamma när hon ser dom..


random bild ~


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin Bild!

Sv: jo allt är bra med mig. händer idag?

KRAM!

2011-12-19 @ 08:18:37
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Sv: Japp :D

2011-12-19 @ 16:01:22
URL: http://gabriellaita.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0