svenska nästa

2011-12-21

Första lektionen för onsdagen är snart avklarad. Vi har inte jobbat någonting på den här samhällslektionen. Vi skulle gå och glo på niorna när de spelar spökboll och bandy and so. Men det fick vi tydligen inte. Så därför släppte Sten in oss här, och vi får göra vad vi vill.
Just nu så sitter jag och är social med Emelie och Linnea på facebook. Och de sitter bara några meter från mig här i salen. Hahah, roligt liv.

Snart så kör jag på svenskalektion. Inget som jag ser framimot. Sedan har jag hemkunskap, engelska och lite sådant under dagen. Vrålhungrig är jag också. Missade frukosten pga stress, fy.

Kommentarer
Postat av: j u l i a

fin blogg!

2011-12-21 @ 14:59:18
URL: http://nattstad.se/stylebyjulia
Postat av: Fanny

Sv: ja jag längtar, älskar julen! :D

hur mår du idag förresten?

KRAM!

2011-12-21 @ 16:04:34
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: Åh hoppas att det blir bättre! :/

Jag mår bara bra, lite trött bara. gått mycket idag haha! :D

har ud några planer för imorgon, om du inte fortfarande har ont i huvudet?

KRAM!

2011-12-21 @ 16:16:57
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0